یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

بسم رب الشهدا والصدیقین.این چرک نویس این بنده سرا پا تقصیر خداست.ان شا الله مطالبی که در این دلنوشته خواهم گذاشت توشه شود برای آخرتم

تبلیغ

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۲، ۰۳:۰۵ ب.ظ

سلام....در حال عزیمت به تهران برای تبلیغ دینم هستم.....یا اباعبدالله مددی....خیلی دلم واسه محرمت تنگ شده بود....الهی شکر که بازهم درکش میکنم

التماس دعا...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۱۱
حامد بیانوندی

نظرات  (۲)

حاج اقا دسته مارو هم بگیر
سلام
خدا قوت
فاطمه..کوثرانه ی کرب وبلاست
به روزیم با صوت مادرانه ی خدا
به پریشانیات ماهم سر بزنید
Www.parishaniat.blog.ir

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی