یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

بسم رب الشهدا والصدیقین.این چرک نویس این بنده سرا پا تقصیر خداست.ان شا الله مطالبی که در این دلنوشته خواهم گذاشت توشه شود برای آخرتم

روزهای متروی ما...

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۸ ب.ظ

19 روزه که از دوران تبلیغم میگذره.خیلی فراز ها و فرود ها داشتم....خیلی روزها به خودم می بالیدم.خیلی از روزهام آخرش به خودم فحش میدم که چرا درست درس نخوندم...خلاصه به قول فیروز بد جوری خدا مارو گذاشته تو ((آمپاس))...

این روزها نمیدونم چرا ولی حس میکنم دارم زکات این نیمچه علمی  رو که دست و پا شکسته با کلی تقلب بدست آوردم رو میدم...خیلیم بابت این قضیه خوشحالم.

راستش  چند روزه اولم تو مترو یه ترسی داشتم...نمیدونم چی بود ولی اذیتم میکرد...فکر کنم به خاطره این بود که اولین باره که ملبس به خرقه پیغمبر توی شلوغ ترین مکان شهر تهران اونم مترو بودم.خیلی خاطره ها دارم که بگم...

بهترین خاطره ام این بود که یه جوونی تو یکی از این روزا اومد پیشم...کلی با هم حرف زدیم...خیلیم از لحاظ مطالعات دینی پر بود...حدودا بحثمون چهل دقیقه طول کشید.اخرش فهمیدم این جوون ارمنی بود و داشت در مورد اسلام تحقیق میکرد...خدارو شکر میکنم که با صحبتام تونستم به اسلام خوشبینش...حتی اپه بتونم یک درصد تو مسلمون شدن این جوون تاثیر گذاشته باشم...سعادت دنیا و آخرتمو بردم....



تو این شبا کلی التماس دعا دارم..................

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۶
حامد بیانوندی

نظرات  (۷)

حاج آقا مسئلة
بابا دس ما رو هم بگیرید...
پاسخ:
بیا بگیرم...وقت قبلی یادتون نره

سلام

سعادت دنیا و آخرت رو بردین...

خوشا به حالتون

مارو هم دعا کنید

یا حق

پاسخ:

التماس دعا داریم..

۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۰ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " تقلید عوامانه " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . بحثی که تقلید بدون دلیل را در شریعت نفی می کند .

واقعا سخت ِ ملبس بودن !
کلا طلبگی باید خیلی مواظب بود ! خیلی ..

التماس دعا
یا علی
۲۷ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۰ آهسته عاشق می شوم


... یَا مَنْ یُحِبُّ الصَّابِرِینَ ...
... ای آن که صابران را دوست می داری ...
دعای جوشن کبیر- بند ۷۲
.
.
.
التماس نور[گل]
طلبه های وبلاگ نویس آدم های خاصی هستند و وبلاگشان خاص
 و خواندن دارد وبلاگ خاص.
امیدوارم دست پر بروید پیش پیامبر.
پاسخ:
یا علی
خدا قوت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی