یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

بسم رب الشهدا والصدیقین.این چرک نویس این بنده سرا پا تقصیر خداست.ان شا الله مطالبی که در این دلنوشته خواهم گذاشت توشه شود برای آخرتم

شهر قم......25 خرداد...............بدا به حالمان

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۰۸ ب.ظ

 

شهر اهل بیت هم رقاص خانه شد.............................

اینجا قم.میدان زنبیل آباد.اجتماع چند هزار نفری و مختلط مردم.همراه با رقص و آواز و.......................برای انتخاب یک روحانی!!!هنوز نیامده ببین چه کردی آقای دکتر

بی بی جان شرمنده ایم

موافقین ۲ مخالفین ۱ ۹۲/۰۳/۲۸
حامد بیانوندی

نظرات  (۴)

دیشب خواهرم می گفت: این آقایون طلبه ای ک ب ایشان رای داده اند باید جواب رقاصی ها را هم بدهند .
من :|
نمی دانم احساس می کنم اگر جدی باشد این آزادی ک عمرا برای رسیدن ب آزادی باید از انقلاب گذشت ک آن هم عمرا، فردای آزادی عمرا  باید ما هم برویم دست بزنیم و این مهلکه ها را ب تماشا بایستیم :)
.
راستی اصلا هم درست نبود ک شما گفتید قم چه خبر شده آن روز، مثل ما اهل خانه ب خاطر بانو سکوت اختیار می کردید !! چون کسی متوقع نیست از دار المومنین ! و شاید هم حرکات نمایشی همان اسکیت باز ها  ک از قم بیرون شان کردند این بار ب نقش دیگری حاضر شده اند !! ک اهل قم نبودند ..
و
البته من هم انگشت تحیر ب دهان م گرفتم وقتی ک 70 درصد مردم قم ب جناب روحانی و 44 یا 42 درصد مردم تهران ب روحانی رای داده اند !
اما دل مان می خواست ک چهره شهرم خراب نشود !
دست بانو بر سرمان .
باید بگویم خدا عاقبت مان را ختم ب خیر کند.

للحق

پاسخ:
بله شما درست میگین.ولی دیگه به جایی رسیده بودم که اگر این کمطبلب رو نمیزاشتم.دق میکردم.به والله همش با خودم میگفتم حاج حامد داری خواب میبینی..............ولی بیدار بیدار بودمم......
باز هم از بی بی عذر خواهی میکنم.....................من هم از اون رای 70 درصدی در تحیّرم
سلام....
۱۳ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۳ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " تقلید عوامانه " بروز هستم . بحثی نوین در حوزه احکام دینی . بحثی که تقلید بدون دلیل را در شریعت نفی می کند .

سلام. من خودم ساکن شهر مقدس و عزیز قم هستم و شاهد صحنه های زشتی شدم. که اصلا باورم نمی شد. من خودم به آقای روحانی رای دادم. ولی دلیل نمی شه بیام تو خیابون برقصم. اون هم توشهر قم در جوار حرم بی بی معصومه. من از اینکه تونستم حرف دلمو بیان کنم ممنونم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی