یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

بسم رب الشهدا والصدیقین.این چرک نویس این بنده سرا پا تقصیر خداست.ان شا الله مطالبی که در این دلنوشته خواهم گذاشت توشه شود برای آخرتم

اعتقاد...

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۱۵ ق.ظ

فکر میکنم بعضی ها تکلیفشون با خودشون مشخص نیس.راستش نمیخواستم این پست رو بزارم.ولی یه چیزایی اذیتم میکنه...

اینکه نمک بخوری و نمکدون بشکونی!!!

اینکه از روبه رو به به و چه چه کنی و از پشت خنجر بزنی!!!

اینکه بیای تو نظام حوزه و ببینی زد ترین آدما به این نظام تو همین حوزست!!!

اینکه تو سال اوله ورود به حوزت با یه سری شبهات سنگین از امام و رهبری و ولایت مطلقه و..... بدت بیاد.

اینکه تو بدو ورود به حوزه با این حال که بابات 70 در صد بدنشو تقدیم رهبرش کرده،بهت بخورنن که نون بابات حرومه!!!




ای بابا دله ما بدجوری خونه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۸
حامد بیانوندی

نظرات  (۳)

یا ایها الاتسان
انک کادح الی ربک کدحا 
فملافبه
پاسخ:
فملاقیه
کاش مثل حرم کنار حوزه ک فیلترینگ دارند برای اینک طرف طاهر برود داخل ک بنده کاملا موافق نیستم این فیلترینگ را برای درب کنار حوزه می گذاشتند ک هر کسی داخل نشود !


سلام



پاسخ:
علیکم السلام.مثه اینکه واسه شمام این فیلترینگه کار کرده آره.....
اون دره بغلی رو اگه فیلتر بزارن که هیچ کی دیگه نمیتونه بره تو.اصلا حرم بی بی جای آدمای گرفتاره..
میخواست م در این باب یک پست بگذارم ک دیدم درست نیست.
اینک فیلترینگ برای ما هم کار کرده بله ! ک دستمال مرطوب را گرفتند سمت من! اول تحسین و تمجید بعد زوم شدن روی لب های بنده ! بعدترش هم من ک خوب پاک کردم, گفتم " کمی حساسیت و کمی هم آفتاب این رسوایی را ب بار آورد من هم ویتامین آ برای درمان استفاده کردم ! " بعد هم با کلی معذرت خواهی و .. تمام شد.

من هم این را می گویم اما کسی نمی فهمد ب خدا اگر می توانستم این متولی را پیدا کنم در باب منکراتی ها ک برای خودشان فضای سبزی درست کرده اند و خط چین های خواهر برادری فرآوان و جای استراحت خادم ها ب شدت اعتراض می کردم و بعد هم یادآور کرامت خواهر برادر می شدم. انگار فقط حرم جای خوب ها و آرایش نکرده هاست.

داستان ها دیده ایم در این فیلترینگ ها . واقعا این ها از افراط و درست نیست.
کاش همه سید بودند و می گفتند اینجا خانه عمه مان است و دلمان می خواهد برویم داخل !! آن وقت دل من خنک می شد :)

پست م را اینجا گذاشتم احیانا ! :(

یاعلی
 

پاسخ:
بله قبول دارم.فقط میتونم بگم صبر...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی