یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

بسم رب الشهدا والصدیقین.این چرک نویس این بنده سرا پا تقصیر خداست.ان شا الله مطالبی که در این دلنوشته خواهم گذاشت توشه شود برای آخرتم

مملکت گل و بلبل

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۴ ب.ظ

نمیدونم بگم یا نگم.تا حالا هبچ جا سفره دلمو اینطوری وا نکردم.ولی دیگه نمیتونم سکوت کنم.شاید این پستی که مینویسم واسم بد تموم شه.شاید چند سال دیگه که خواستم برم جایی استخدام به این پستم گیر بدن و حالمو بگیرن.پس شاید این پست برام حکم  مرگ زندگی داشته باشه....اصلا ننویسم فکر کنم بهتر باشه...ولی خب دلمو چی کار کنم...بذارید بگم.جلومم نگیرید.

از اینجا شروع میکنم که تا سال پیش قیمت یه خونه تو پردیسان قم با تمام تجهیزات رو میشد با 40 تومن اونم با کلی مورد زیاد که باید توشون ده بیست سی چهل میکردی پیدا کرد.اون موقع وقتی با این گول میرفتی تو بنگاه یه جوری تحویلت میگرفتن که انگار یه میلیاردر وارد اونجا شده....

الان چی بگم که وقتی با 60 تومن پول وقتی وارد بنگاه میشی اول میگن بهت که میخوای با این پول خونه رهن کنی؟و و قتی تو میگی نه واسه خرید اومدم یه پوس خنده خیلی توهین آمیز بهت تحویل میده با یه لحن مسخره کننده بهت میگه:با این پول یه اتاقم نمیتونی بخری...

ای بابا اون موقع بود که با خودم گفتم حاج حامد دیگه تو این وضع اقتصادی باید خواب خونه دار شدنو ببینی.......از یه لحاظ جلوی زبونمو گرفتم که چیز دیگه ای نگم ولی واقعا سخته.....فقط از این حرفا بعضی مسئولین با یا بی کفایت در جواب به این مشکلات بهمون فقط این جمله رو تحویل میدن: تو این مملکت گل و بلبل قطعا این مشکلاته خیلی جزئی هم وجود داره..... ما باید به فکر چشم اندازمون  باشیم...!!!

من فقط از این آقای مسئول یه سوال دارم ....آقای محترم میشه بپرسم تعریف شما از جزئ و کل چیه؟اگه این مشکلات اقتصادی برای شما جزئیه پس کلیش دیگه چیه...؟؟؟!!!


شاید شمایی که این بنده سراپا تقصیر رو میشناسید، با خوندن این پست  نظرتون راجع به من عوض شه....شاید فکر کنید حرفای خودم نیس....
همین جا اعتراف میکنم بنده این پست رو در کمال صحت و سلامت عقلی نوشته ام....
فقط لطفا خیلی متعصبانه در موردم قضاوت نکین.....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۱۲
حامد بیانوندی

نظرات  (۶)

حامد جان عزیزم سلام و شب بخیر
آقا نه واقعا بهت پول می دادن که تو این اوضاع سنت رو بجا بیاری؟!؟!
آخه بخاطر یه لیوان شیر باید گاو خرید؟!؟! اصلا داریم؟!؟!
آیا این کار درست است؟! خانم فدوی
البته همه اینا رو به شوخی گفتما؛
میخواستم یه کم اعصابت رو به ریزم به هم.
ولی بهت قول می دم که وقتی این نگم مشکل ت هم حل شد خودت به حرص های بی خودی که خوردی می خندی و میگی ای بابا چه خاطره ای بود.
پاسخ:
ای کاش اینطور که میگی باشه....کی میرسه اون دوران آخه؟؟؟
۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۸ عارف عبداله‌زاده
حالا چرا می ترسین از زیر تیغ قضاوت بقیه رفتن؟
پاسخ:
ترس نداره؟؟؟
چرا انقد می ترسین از بیان شکایاتتون ... 
همه ما به نوعی درگیر این مسائل هستیم . مطمئن باشید هیچ کس نمی تونه خرده ای به شما بگیره ... حق شماست ... و حق همه ی ما که ابتدایی ترین امکانات زندگی رو بتونیم داشته باشیم

ولی امان از وضع حاضر ... تو این دوره هم انگار هیچ کس دلش به حال این مردم نمی سوزه ... همه به ظاهر از مشکلات مردم می گن و انگار آیینه ای گرفتن و خودشون رو به خودشون نشون میدن ...
معلوم نیست مرد این میدون کیه که بیاد و این مردمی که پای این نظام و آرمان هاشون خون دادن و الان تو این وضع ساکت نشستن رو نجات بدن ...

خدا فقط کمک کنه .. .اونی که لایق خدمت گزاری به این مردمه تو جایگاهش بشینه . 


پاسخ:
الهی عامین....
سلام
دمت گرم
یاعلی
پاسخ:
علی یارت

دوست بنده هم می گفتند ک در پردیسان میانگین 72 میلیون هست ! احیانا
 
.

مثل بقیه فقط اعتراض کنید خودتان هم خوب می دانید گوش شنوایی نیست, پس خود دار نباشید و انقدر استرس ب خودتون برای ی مسئله عمومی وارد نکنید ک برای همه مبین ِ مبین ِ !!


سلام

پاسخ:
آنقدر دندان برجگر گذاشتم که سوراخ شد....چشم
علیکم السلام
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۶:۲۱ امام خوبی ها
رئیس جمهور آمریکا بود، می گفت:
طرفدار صلح، دوستی، حقوق بشر و دموکراسیست.
و چه زیبا بود حرف های کارتر.
حرف هایی که حرف ماند...
.
.
.
http://emamekhobiha.blog.ir/post/1

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی