یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

بسم رب الشهدا والصدیقین.این چرک نویس این بنده سرا پا تقصیر خداست.ان شا الله مطالبی که در این دلنوشته خواهم گذاشت توشه شود برای آخرتم

شانه هایت میلرزد....

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۵۶ ب.ظ

عکس اول را آورد"این پسرم محسن است"عکس دوم را گذاشت رویش"این پسر دومم محمد است.دو سال بزرگتر بود"عکس سوم را گذاشت روی عکس محمد.رفت بگوید این پسر سومم...سرش رو بالا آورد دید شانه های امام میلرزد......

فوری عکسارو جمع کرد محکم گفت:چهار پسرم رو دادم که اشکاتو نبینم.........................................

پدر جان کجایی که ببینی تو این زمونه مردم به خاطره مشکلاته کوچیک تر از اونی که فکرشو بکنی شونه های رهبرمون رو که هیچی تمام وجودشو به لرزه انداختن...

کجایی که ببینی تو این مملکت اشکای رهبرو هر روز در میارن...نمیدونم چرا هیشکی از ما این همایت با خون  رو یاد نگرفته............

لبیک یا خامنه ای.....



شمال رفتم که دلم وا بشه...........................وا نشد که هیچی.......بسته بسته شد.............خیلی جاها با خودم میگفتم اینجا ایران نیست..............

این مردم مسلمونن؟؟؟؟اونجا بود که دلم واسه آقامون سوخت.آتیش گرفت.........فهمیدم که چرا ظهور نمیکنه......به جایی رسیدیم که اشک اماممونم به راحتی در میاریم......................

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۲۰
حامد بیانوندی

نظرات  (۱۳)

ما غافلیم ..

خدا عاقبت مان را ب خیر کند.
پاسخ:
یه مقداریم باید خودمون مت کنیم
تو فقط دست به زانو نزن و گریه نکن
گیرم ای شاه کسی نیست؛‌خودم نوکر تو ..
پاسخ:
ما هم ایضا.نوکرشیم دربست.............................
خیلی زیبا بود.
پاسخ:
ممنون از حضورتون
خدایا .. :(
با اجازه مطلبت رو تو یه شبکه اجتماعی بازنشر می کنم ...

پاسخ:
اجازه مام دست شماست...............خوشحال میشم.
فقط لطفا منبع رو ذکر بفرمایید.......میتونم بپرسم کدوم شبکه اجتماعی؟
کاش وجود ولایت را همه حقیقتن قدر می دونستیم ...اگر تونستیم تابع ولی زمانمون باشیم آقامون هم  تشریف بیارن  می تونیم تابعش باشیم ...
پاسخ:
ان شا الله همه مون اون زمانی رو که سید حسنی دست بیعت به حضرت ولی عصر(عج)میده  جزو یارانش خواهیم بود
عیدتون مبارک
پاسخ:
همچنین بر شما هم این اعیاد شعبانیه رو تبریک تهنیت عرض  میکنم
خود کرده را تدبیر نیست
ظهور
پاسخ:
اللهم عجل لولیک الفرج
با سلام
با پست‌هایی در رابطه با موضوع ازدواج بروزم، منتظر حضور گرمتون هستم.
با تشکر

پاسخ:
سلام.از اینکه به چرک نویس این بنده حقیر قدم رنجه فرمودید کمال تشکر رو دارم
۲۳ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۹ خارج ازچارچوب
 کشوری که بخواهد اروپایی زندگی کند بچه اش را گوشت دم توپ نمیخواهد...
پاسخ:
ما مردم هیچ وقت از تقلید مخصوصا از این اروپاییای بو گندو خوشمون نیومده و نخواهد اومد.چه کنیم که بعضی دولت هایی که زمام دارمان بوده اند چه در زمان پهلوی چه بعد از انقلاب این رویه فکری غلط را دارا بودند
تو سیگار بهمن می کشی ولی سر من تیر می کشد
پاسخ:
آقا نگووووووووووووووووووو.ما تو ترکیم

سلام

چندتا از نوشته هاتون ر و خوندم! متاسف شدم که هنوز دغدغه اصلی جوان مسلمون ما پوشش و رقص هموطناشه! ینی از اسلام همینو فهمیدی!؟ به خدا چیزهای مهمتری هم هست! حیف که شما بچه مسلمونها هم همونقدر درگیر این مسایلید که بچه قرطیها هستن! هر کدوم به روش خودتون...

پاسخ:
من منظورتون رو خوب متوجه نشدم...یعنی به نظره شما ماها باید باید همینجوری دست رو دست بزاریم و به انحطاط کشیده شدن جامعه مون رو تماشا کنیم و جیک نزنیم...؟؟؟!!!
پس چه کنیم؟نهی از منکر که میگن پس چیه؟به نظرت مسلمونی فقط دولا راست شدن جلوی خداست یا یه صبح تا شب قضا نخوردن.نه خواهرم مسلمونی اولین چیزی که به ما یاد میده اینه که به فکر جامعه مون باشیم و در مقابل مشکلات جامعه سکوت نکنیم.ولی مثه اینکه شما نظرتون با اسلام فرق داره...
مشکل اصلی ماها اینه که در مورد هر مسئله ای که هیچ تخصصی توش نداریم هر جور به نفعمونه قضاوت میکنیم!!!

اتفاقا  منم میگم مسلمون بودن به دولا راست شدن نیست! به کاکل دختر پسرا هم نیست! نمیگم مهم نیست نمیگم بدحجابی خوبه اما  وقتی همسایش گرسنه ست  اول به فکر سیر کردن و کمک به اون باشه نه حواسش به حجاب دختر همسایه!همین میشه ترویج اسلام همون بچه ای که دستشو گرفتید فردا که بزرگ شد تصویر خوبی از مسلمون داره و میشه سرباز اسلامی که نزاشت پدرش جلوی زن و بچه ش شرمنده بشه !  من نه بی دینم و نه بد حجاب اما شاید به قول شما تخصص ندارم واسه همین درد این مردم رو بیشتر میبینم تا موها وآرایششون رو! کاش اینقدر رو این چیزا تاکید دارید روی غیبت و تهمت و هزار مسله دیگه که از آمریکای جهانخوارتون بیشتر داره ریشه این مملکت رو میزنه تاکید میکردید! به فکر جامعه هستید!؟  هر روز تو همین متروی تهران چندتا پسر و دختر کوچیک و نحیف فال فروش میبینید!؟ به خدا قسم منی که به زور دارم خرج خودم رو میدم وقتی میبینمشون تا شب قیافشون جلوی چشممه و از خودم بیزار میشم که کاری ازم برنیومد ! اونوقت شما نشستید و خوشحالید که یه ارمنی رو نزدیک کردید به اسلام! اون بچه ها و خانوادشون  از اسلام چی میدونن؟ برید یه خورده مطالعه کنید ببینید پیامبر و ائمه  چطور امر به معروف و نهی از منکر میکردن! روز و شب کار میکردند تا نزارند هیچ بچه یتیمی سر گرسنه به بالین بزاره ! شانس اوردیم شما اون موقع مبلغ اسلام نبودید وگر نه . . .

 

بگذریم من به قول شما تخصص ندارم !

پاسخ:
خواهره محترمم اینطور که شما بنده را کوبیدین و لگد مال کردین که دیگه باید با کاردک جمم بکنن...من حرف بدی نزذم.فقط گفتم هرکسی تو جایی که تخصص داره باید اظهار نظر کنه.این کجاش بدهو چرا انقد بهتون بخورده.اگر ناراحت شدید عذر خواهی میکنم.
یاعلی
سلام من با نظر آقای بیانوندی کاملا موافقم. به نظر من این بچه های طفل معصوم و بی گناه که توی مترو ها دارن فال می فروشن بچه های همون دختر خانم ها و اقا پسرایی هستن که یک زمانی دم از آزادی میزدند. ما کارمون به ارایش دخترای مردم نیست حتما اونا تو زندگی کم بود دارن که  این جوری میان تو جامعه. سمیه خانم آقای بیانوندی به شما هیچ توهینی نکرده فقط جواب نظر متخصصانه ی سرکار خانم رو داده . امید وارم متوجه شده باشید من چی میگم. یا علی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی