یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

یادگاری بهشت

هفتاد تکه از تن من رفته تا به عرش...این هم دو تکه است که مانده روی فرش

بسم رب الشهدا والصدیقین.این چرک نویس این بنده سرا پا تقصیر خداست.ان شا الله مطالبی که در این دلنوشته خواهم گذاشت توشه شود برای آخرتم

کلاس رفتن ما

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۲ ق.ظ

 بعد از دو هفته رفتم سره کلاس. همه بچه ها نگام میکردن و میخندیدن.یکیشون اس داد حامد جون خبر میدادی یه خری،گوره خری،زرافه ای،جیزی سر میبریدیم.منم یه پوس خند بهش زدم و مثلا خندیدم. خب این کارارو میکنن که آدم رو از درس و مدرسه بری میکنن دیبگخ.اصلا من دیگه کلاس نمیرم.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۷
حامد بیانوندی

نظرات  (۳)

کلاس چی؟

پاسخ:
رساءل و مکاسب
یه لحظه یاد اول ابتدائی افتادم که بچه ها تا یه چیزی به شون می‌گن گریه شون می‌گیره، قهر می‌کنن و میگن من دیگه مدرسه نمی‌رم...

بزرگ نشدی مگه!؟
پاسخ:
خب وقتی همه آدمو مسخره میکنن چه باید کرد؟
از پدرتون بپرسید...
نسل اون ها دنیا رو تغییر دادن.. چرا نسل ما نتونه یه جمع ساده رو تغییر بده؟
پاسخ:
بله برادرولی یه فرق بزرگی بین امثال ابوی بنده و نسل ما هست.اونم اینه که اونها با خونشون دنیا رو تغییر دادن.ما چیو داریم که دنیا رو بلرزونه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی